@EftalBulut; bu kadar güzel şeyler yapmış foruma illa ki teknik hatalar olabilir. Düzeltilebilecekler düzeltilir.
Ama baya iyi araştırmışsınız😅😅 tebrik ederim
R10'da karşılaştığım bazı hatalar
13
●271
- 12-02-2021, 14:58:47
- 12-02-2021, 14:59:25Üyeliği durdurulduTeşekkürlerhuseyintekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2021, 15:01:40Birkaç kez yazdım farklı konularda ama hala değişmedi. Bence en basit hatalardan birisi, konuyu açan arkadaş eğer gece modunda yazdıysa mesajı normal modda olan birisi yazıyı göremiyor. Harflerin rengi ile arka temanın rengi neredeyse aynı oluyor. Burada tema değişince yazının renginin de değişmesi lazım.
- 12-02-2021, 15:03:11Üyeliği durdurulduBu sorun eğer editörde renk seçerseniz oluyor. Normal şartlarda şuan yazmış olduğum açık tema da siyah olarak gözüküyor. Ama dediğiniz gibi bir düzenleme getirilmeli.yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle