Birkaç kez yazdım farklı konularda ama hala değişmedi. Bence en basit hatalardan birisi, konuyu açan arkadaş eğer gece modunda yazdıysa mesajı normal modda olan birisi yazıyı göremiyor. Harflerin rengi ile arka temanın rengi neredeyse aynı oluyor. Burada tema değişince yazının renginin de değişmesi lazım.