• 12-02-2021, 00:49:15
    #10
    kötü bir ilerleme yoksa korkma şeytan vesvese veriyor sana RABBiM ALLAH ( CELLE CELALUH ) ŞAFİİ İSMİYLE Şifa versin Sana ve Ailene YA ŞAFİİ YA ALLAH.

    70 yaş üzeri abimiz korona oldu geçti.40 yaş üstü arkadaşım korona oldu geçti. hafif atlatanlarda sorun çıkmıyor.

    apartmanımızda 70 yaş üzeri 2 kişi yine atlattı. 60 yaşını üzeri yine 4-5 kişi apartmanda atlattı. zeydan karalar apartman komşumuz oda atlattı. korkmana gerek yok geçer.
  • 12-02-2021, 01:34:22
    #11
    Geçmiş olsun belirtilerin kaçıncı günündesiniz?
  • 12-02-2021, 01:37:10
    #12
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun belirtilerin kaçıncı günündesiniz?
    3 diyebilirim
  • 12-02-2021, 01:38:36
    #13
    hepinize çok teşekkür ederim
  • 12-02-2021, 01:40:38
    #14
    D vitamini ve C vitamini takviye verdiler mi?
    3. günde bu kadar salma kendini.
    İnsanlar kanser oluyorlar aylarca ızdıraplar içinde kıvranıyorlar.
    Toparlayıp hayat devam ediyorlar.
    Sen 19 yaşındasın sana hiç bir şey olmaz.
    Kronik bir rahatsızlıkları yoksa Anne Babana da bir şey olmaz.
    Güzel düşün, moralini yüksek tut.
    Depresyon, kötümserlik bağışıklık sistemini baskılar.
    Hastalık hafif geçecekse de ağır geçer.