kötü bir ilerleme yoksa korkma şeytan vesvese veriyor sana RABBiM ALLAH ( CELLE CELALUH ) ŞAFİİ İSMİYLE Şifa versin Sana ve Ailene YA ŞAFİİ YA ALLAH.

70 yaş üzeri abimiz korona oldu geçti.40 yaş üstü arkadaşım korona oldu geçti. hafif atlatanlarda sorun çıkmıyor.

apartmanımızda 70 yaş üzeri 2 kişi yine atlattı. 60 yaşını üzeri yine 4-5 kişi apartmanda atlattı. zeydan karalar apartman komşumuz oda atlattı. korkmana gerek yok geçer.