• 08-02-2021, 23:31:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar bitcoin furyası artık r10 üzerinde ciddi anlamda sıkmaya başladı her coin yükselişinde inişinde bir konu açılıyor açılan bu konular insanlar farklı şekilde yanıltabiliyor, herkes köşeyi dönsün zengin olsun ama bunu sürekli dillendirerek başkalarını da yanıltmayın, birde bu işlere yeni girip kendini gizemli gibi gösterenler türedi Kendini Pump grubu lideri gösterip şu coin pumplanacak ama kimse bana birşey sormasın diyorlar, Allah onlara da akıl fikir versin. Bitcoin Altcoin düşüş yükseliş pump dump ne varsa sabit bir konu üzerinden olsa keşke gerçekten biraz rahatlasak. Eminim bu konulardan rahatsız olan bir tek ben değilimdir.
  • 08-02-2021, 23:32:38
    #2
    Sanmam yine konu açarlar
  • 08-02-2021, 23:34:23
    #3
    elbette goygoyculuk yapıp birbirine soranları anlıyorum bende soruyorum fakat başkasının lafıyla yatırım yapacak insanları gerçekten anlamıyorum adam sana ortak mi da güveniyorsun ?
  • 08-02-2021, 23:36:39
    #4
    benim görüşüm, bir konu açılsın ve sabitlensin o konu üstünden yorumlar yapılırsa daha çöplük olmaktan çıkar.
  • 08-02-2021, 23:37:25
    #5
    Kesinlikle katiliyorum. AMa bazilari var ki, egitilebileceklerini hic ama hic sanmiyorum
  • 08-02-2021, 23:37:49
    #6
    okan_berk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim görüşüm, bir konu açılsın ve sabitlensin o konu üstünden yorumlar yapılırsa daha çöplük olmaktan çıkar.
    kesinlikle katılıyorum hocam, fikirlerini de paylaşacak insanlar tek konu üzerinden paylaşır daha verimli olur.
  • 08-02-2021, 23:41:28
    #7
    Ayrı bir kategoride konu açılabilir o kategorideki konular ana sayfaya düşmeyecek sekilde isteyen o kategoride yeni konuları takip edebilir.
  • 08-02-2021, 23:49:09
    #8
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elbette goygoyculuk yapıp birbirine soranları anlıyorum bende soruyorum fakat başkasının lafıyla yatırım yapacak insanları gerçekten anlamıyorum adam sana ortak mi da güveniyorsun ?
    Hocam öyle deme herkesde zeka bir yere kadar.benim bir akrabam var 20 bin liradan fazla kaybetti. Evinde huzur kalmadı. Burda peş peşe açılan koniyu gören ergen sağda solda bire bin katarak anlatiyor. Bu dalga çiğ gibi büyüyor.
  • 08-02-2021, 23:53:10
    #9
    Bir de forumda açık açık manipülasyon yapıp, şu coin çıkacak, bu coin patlıyor, şu coine para yatırdım çok süper dedikten sonra altına yatırım tavsiyesi değildir yazanlar var.