Merhaba arkadaşlar bitcoin furyası artık r10 üzerinde ciddi anlamda sıkmaya başladı her coin yükselişinde inişinde bir konu açılıyor açılan bu konular insanlar farklı şekilde yanıltabiliyor, herkes köşeyi dönsün zengin olsun ama bunu sürekli dillendirerek başkalarını da yanıltmayın, birde bu işlere yeni girip kendini gizemli gibi gösterenler türedi

Kendini Pump grubu lideri gösterip şu coin pumplanacak ama kimse bana birşey sormasın diyorlar, Allah onlara da akıl fikir versin.

Bitcoin Altcoin düşüş yükseliş pump dump ne varsa sabit bir konu üzerinden olsa keşke gerçekten biraz rahatlasak. Eminim bu konulardan rahatsız olan bir tek ben değilimdir.