okan_berk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim görüşüm, bir konu açılsın ve sabitlensin o konu üstünden yorumlar yapılırsa daha çöplük olmaktan çıkar.
kesinlikle katılıyorum hocam, fikirlerini de paylaşacak insanlar tek konu üzerinden paylaşır daha verimli olur.