• 08-02-2021, 17:15:37
    #1
    Merhabalar

    Arkadaşım amerikadan 3090 ekran kartını gönderecek fiyat ortalama 2.000 dolar civarı bunun için gümrükte takılmamak için vergisini ödeyip direkt alabiliyor muyuz acaba?

    Vergisini ödediğimizde gümrükten geri gitme gibi bir olasılık söz konusu değil doğru mudur?

    Net bilgisi olan süreci anlatabilir mi
  • 08-02-2021, 17:16:28
    #2
    Vergisini tahsil ettiğiniz sürece geri gönderilmez.
  • 08-02-2021, 17:22:37
    #3
    Çok iyi fiyata geliyor türkiye de 25 bin tl üstü
  • 08-02-2021, 17:29:42
    #4
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi fiyata geliyor türkiye de 25 bin tl üstü
    vergisinin tamamını ödediğimizde geri gitme şansı yok sanırım doğru mudur hocam. var mı bilginiz