Merhabalar
Arkadaşım amerikadan 3090 ekran kartını gönderecek fiyat ortalama 2.000 dolar civarı bunun için gümrükte takılmamak için vergisini ödeyip direkt alabiliyor muyuz acaba?
Vergisini ödediğimizde gümrükten geri gitme gibi bir olasılık söz konusu değil doğru mudur?
Net bilgisi olan süreci anlatabilir mi