Yeni Sitem Nasıl olmuş ? R10+ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Sitem Nasıl olmuş ? R10+
18
●
252
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yeni Sitem Nasıl olmuş ? R10+
1
2
3
04-02-2021, 22:33:46
#1
Misafir
Selamlar site nasıl olmuş şuan bu 4 kategori üzerinden gidicem önerilerinizi bekliyorum
ilkann.com
EnesCanturk
ve
ZENT_MEDYA
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
04-02-2021, 22:35:09
#2
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selamlar site nasıl olmuş şuan bu 4 kategori üzerinden gidicem önerilerinizi bekliyorum
ilkann.com
optimize değil, açılış hızı yavaş. Hayırlı olsun hocam.
zxkcnvtbn
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
04-02-2021, 22:35:48
#3
Paramedik
güzel olmuş hocam site hızlı
04-02-2021, 22:35:50
#4
Bip
Mobilden baktım güzel, biraz yavaş açıldı sanki
04-02-2021, 22:35:58
#5
robertokim
4 bambaşka kategori olmuş. Elinize sağlık, iyi çalışmalar
04-02-2021, 22:36:16
#6
ZENT_MEDYA
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selamlar site nasıl olmuş şuan bu 4 kategori üzerinden gidicem önerilerinizi bekliyorum
ilkann.com
Hayırlı olsun,
04-02-2021, 22:36:28
#7
Progod
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Acılıs hızı cok yavas hocam
04-02-2021, 22:36:35
#8
teknoen
Verification: 125ce67406729f26
Üst bölümde. Böyle birşey var harici güzel
04-02-2021, 22:37:33
#9
Jesie
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
optimize değil, açılış hızı yavaş. Hayırlı olsun hocam.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler