Yeni Sitem Nasıl olmuş ? R10+ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Sitem Nasıl olmuş ? R10+
18
●
252
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yeni Sitem Nasıl olmuş ? R10+
1
2
3
04-02-2021, 22:37:33
#10
bugraskl
Bir kaç hata dışında oldukça şık olmuş. Sadeliği ve içeriklerin rahat okunabilmesi oldukça başarılı.
04-02-2021, 22:37:40
#11
mobilecom
Tema güzel. Menü yada linklere bastığımda etrafını sarı çiziyor. Birde menüye basınca "
tion: 125ce67406729f26
" bu yazı çıkıyor.
04-02-2021, 22:37:53
#12
Misafir
Süper fakat Hakkımızda, İletişim gibi sayfaların eksik olduğunu görüyorum.
04-02-2021, 22:39:22
#13
Misafir
ben olsam ilkan.com.tr yi alırdım
04-02-2021, 22:40:39
#14
Mercuryweb
👑Console Hesabı Alınır👑
Hayırlı olsun hocam kategoriler gayet güzel gözüküyor
04-02-2021, 22:40:46
#15
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben olsam ilkan.com.tr yi alırdım
dolu
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
04-02-2021, 22:41:37
#16
Misafir
teknoen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Verification: 125ce67406729f26
Üst bölümde. Böyle birşey var harici güzel
şuan var mı hocam
04-02-2021, 22:43:42
#17
firat131
Naçizane tavsiyem; birbirinden bağımsız 4 ana kategori yerine 1 alt kategori yeterli. Mesela diziler kategorisi yerine netflix dizileri olabilir sitenin ana teması
04-02-2021, 22:48:58
#18
semihmalkoc53
Çok yavaş
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler