• 04-02-2021, 19:55:11
    #1
    iPhone se 1.nesil kullanıyorum 13.7 deyim hala en son yazılıma güncelleme yapmak istiyorum daha stabil olması icin batarya durumu Nasıl şarj cabuk mu bitiyor 2 hafya önce Apple bataryasını sokup deji Batarya taktım güncellersem geri dönüşü olmayacak cevap veren herkese teşekküller☺
  • 04-02-2021, 19:57:32
    #2
    Pek detaylı incelemedimde büyütme gibi bişey gelmiş UI'ı büyük yada normal olarak seçebiliyorsunuz
  • 04-02-2021, 20:00:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    8plus ve 7plus var ikisinide güncelledim bir sıkıntı yaşamadım şuanda aynı devam ediyor herşey.
  • 04-02-2021, 20:02:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İpadde ios 14 Allaha emanet, mübarek şarjı resmen emüklüyor