iPhone se 1.nesil kullanıyorum 13.7 deyim hala en son yazılıma güncelleme yapmak istiyorum daha stabil olması icin batarya durumu Nasıl şarj cabuk mu bitiyor 2 hafya önce Apple bataryasını sokup deji Batarya taktım güncellersem geri dönüşü olmayacak cevap veren herkese teşekküller☺