• 03-02-2021, 02:07:59
    #1
    Sorun Çözüldü.
  • 03-02-2021, 02:08:59
    #2
    Ne çok PM biriktirmişsin içinde
  • 03-02-2021, 02:09:46
    #3
    Detayları pm alabilir miyim?
  • 03-02-2021, 02:09:47
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok haklısınız. Ama elden ne gelir ki
  • 03-02-2021, 02:10:23
    #5
    Pm istiyorsam genelde dönmeye çalışıyorum almayacaksam bile ama bazen unutula biliniyor.
  • 03-02-2021, 02:11:34
    #6
    O kadar haklısınız ki hocam
  • 03-02-2021, 02:11:35
    #7
    Hocam adama ücretsiz hizmet vereceğim pm dönmüyor daha ne beklersin 😂
  • 03-02-2021, 02:12:04
    #8
    Şu konu durup durup 3 ayda bir açılıyor farklı bir kişi tarafından. Adam geri dönmediğine göre sonuç olumsuz olmuş, neden zorla adama istemiyorum, hayır yazdırma ihtiyacı hissediyorsunuz ? Cevap vermemenin olumlu anlama geldiği nerede görülmüş ? Açık ve net olumsuz bitmiş işte. Bana hayır diyeceksin, bana istemiyorum de şeklinde bir serzeniş çok gereksiz.
  • 03-02-2021, 02:12:18
    #9
    Son zamanlarda gördüğüm en haklı isyan. Ben de çıldırmak üzereyim. Birileri benden önce çıldırmış. Yalnız olmadığıma sevindim