Şu konu durup durup 3 ayda bir açılıyor farklı bir kişi tarafından. Adam geri dönmediğine göre sonuç olumsuz olmuş, neden zorla adama istemiyorum, hayır yazdırma ihtiyacı hissediyorsunuz ? Cevap vermemenin olumlu anlama geldiği nerede görülmüş ? Açık ve net olumsuz bitmiş işte. Bana hayır diyeceksin, bana istemiyorum de şeklinde bir serzeniş çok gereksiz.