Birde "hocam almak istiyorum" deyip görüldü atanlar var, o kadar demo, bilgi aldıktan sonra ortadan kaybolanlar var vs vs. Nezaketende olsa insan cevap vermeli diye düşünüyorum, bende yapıyorum bu arada yapmadığım şey değil fakat benim demek istediğim detaylı pm hazırlayıp karşı tarafın cevap vermemesi, yazılım demosu, geniş teknik bilgiler gibi.
Pm dönüş yüzdesi veya olumlu pm sayısı gibi bir sistem olabilir belki.
PM İsteyip Cevap Vermeyenler
21
●505
- 03-02-2021, 23:52:28Maalesef bu tip insanlara ne desek boş... Daha önce bu sorunla ilgili ben de konu açmıştım: https://www.r10.net/sorum-var/239820...-kiymetli.html