Yeni Bilgisayarım Hayırlı Olsun. :)
24
●467
- 02-02-2021, 19:13:41NVME M2 SSD yok şuan bilgisayarımda, hard disk var ve onun azizliğini yaşıyorum çok yavaşSlash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2021, 20:04:17ozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Eğer ihtiyaçlarımı görüyorsa overclock çekmeyi düşünmüyorum, sistemin ömrünü yiyor boşuna. Şuan GTA V indiriyorum, oynadığım en yüksek oyun o olacak çünkü.
Eğer performans sıkıntısı yaşarsam 4.00GHZ'ye kadar yolu var, kule tipi fan takılı.

