ozermurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun.
işlemciniz 12nm AF modeliyse 3.9 ghz hıza overclock yapmanızı öneririm


Eğer ihtiyaçlarımı görüyorsa overclock çekmeyi düşünmüyorum, sistemin ömrünü yiyor boşuna. Şuan GTA V indiriyorum, oynadığım en yüksek oyun o olacak çünkü.
Eğer performans sıkıntısı yaşarsam 4.00GHZ'ye kadar yolu var, kule tipi fan takılı.