• 01-02-2021, 22:03:06
    #1
    Böyle bir deneyim yaşamak bazılarımız için mümkün olmayabilir.
    Kimin elinden bu işler gelmez kimi de hakkı ile her işi yapabilir.
    Lakin böylesi bir doğada hiç olmazsa tek başımıza kalıp bir kaç saat geçirip semaver , mangal , ateş yakıp başında oturmak yada yürüyüş inanın çok şey katacaktır diye düşünüyorum.

    Bayılıyorum bu tarz takılan adamlara.


    https://www.youtube.com/watch?v=FEXa...el=AdvokoMAKES
  • 01-02-2021, 22:04:07
    #2
    daha videonun başını izlerken inanılmaz rahatladım,inşallah bize de nasip olur ne diyelim
  • 01-02-2021, 22:06:32
    #3
    GoldenBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha videonun başını izlerken inanılmaz rahatladım,inşallah bize de nasip olur ne diyelim
    Aynen bende güzel dostum.
    İnanılmaz bir rahatlama geldi bana da ama inş bu yaz planlarım arasında bu deneyim var.
  • 01-02-2021, 22:07:04
    #4
    https://www.youtube.com/channel/UCO_...O7tF-d4JbSXFuQ

    bende bu arkadaşın videolarına bayılıyorum şu ana kadar tek bir diyalog duymadım videolarında
  • 01-02-2021, 22:09:54
    #5
    razor94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.youtube.com/channel/UCO_...O7tF-d4JbSXFuQ

    bende bu arkadaşın videolarına bayılıyorum şu ana kadar tek bir diyalog duymadım videolarında
    Aboneyim. Çok sağlam bu elemanda tavuk yapıyor et yapıyor.Temiz takılıyor aynen bu arkadaşda
  • 01-02-2021, 22:13:52
    #6
    Google 1. Sayfa Garantili
    Haklısınız da bizim köy var, müsait bu tarz şeyleri yapmak için yer de var. Bir şeye kalkışsak gelen geçen herkes başımıza toplanıyor sanki ortaya gökdelen dikeceğiz Bir rahat bırakmıyorlar. İnsanlarımız çok meraklı. Adam rahat rahat sakin kafayla yapıyor yapacağını