Böyle bir deneyim yaşamak bazılarımız için mümkün olmayabilir.
Kimin elinden bu işler gelmez kimi de hakkı ile her işi yapabilir.
Lakin böylesi bir doğada hiç olmazsa tek başımıza kalıp bir kaç saat geçirip semaver , mangal , ateş yakıp başında oturmak yada yürüyüş inanın çok şey katacaktır diye düşünüyorum.
Bayılıyorum bu tarz takılan adamlara.
https://www.youtube.com/watch?v=FEXa...el=AdvokoMAKES