• 01-02-2021, 16:53:26
    #1
    Kurumsal Üye
    437 den 20 gram altın aldım şimdi alış fiyatı 427 olmuş ondan önce de 480 den almıştım baya bir düşüş oldu.
    Bu nasıl bişey anlamadım.
    Neye Elimizi Atsak Elimizde Kalıyor
  • 01-02-2021, 16:54:33
    #2
    Düştükçe alın parça parça. Yükseldikçe satın.
  • 01-02-2021, 16:56:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'de yatırım biriktirerek olmuyor maalesef
  • 01-02-2021, 16:58:00
    #4
    Ben de aynısıyım 770den 10 tane ceyrek aldım daha çıkar diye ama nafile böyle olanlar topluca dolar alsın belki düşer de ülkeye faydamız dokunur 😂😂
  • 01-02-2021, 16:58:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam altın rezervi mi ne bulmuşlar dolarda çok düşüyor, o yatırımı ben yapsaydım şunu derdim: "düşecekse hepsi elimden gitsin sorun yok". Cidden düşsünde gerisi önemli değil benim için.
  • 01-02-2021, 16:59:49
    #6
    Hocam satın dolara felan girin ülke ekonomisine katkınız olsun
  • 01-02-2021, 17:00:40
    #7
    Önümüz yaz. Acele etmeyin bence
  • 01-02-2021, 17:02:07
    #8
    altin kisa vadeli bir yatirim araci degildir. O yuzden 10 gram altin alip da dakika basi kurunu incelemenize faydayoktur.
    • NotebookServisi
    NotebookServisi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-02-2021, 17:04:23
    #9
    Hiçbir şey sonsuza kadar yükselmez.