437 den 20 gram altın aldım şimdi alış fiyatı 427 olmuş ondan önce de 480 den almıştım baya bir düşüş oldu.
Bu nasıl bişey anlamadım.
Neye Elimizi Atsak Elimizde Kalıyor
hocam altın rezervi mi ne bulmuşlar dolarda çok düşüyor, o yatırımı ben yapsaydım şunu derdim: "düşecekse hepsi elimden gitsin sorun yok". Cidden düşsünde gerisi önemli değil benim için.