• 01-02-2021, 17:10:11
    #10
    Yılın bu zamanları genelde düşer. yıl ortası yüzünüz gülecektir.
  • 01-02-2021, 17:16:42
    #11
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam satın dolara felan girin ülke ekonomisine katkınız olsun
    dolar bizim paramı hocam ?
  • 01-02-2021, 17:17:36
    #12
    Bugun al yarin kar et sistemi yok altinda.bikac sene beklemen gerek
  • 01-02-2021, 17:18:02
    #13
    Ben de en düşük 490, en yüksek 530 liraya 10 gr almıştım kısa vadeli parayı değerlendireyim diye. 😀😀
  • 01-02-2021, 17:19:17
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    altin kisa vadeli bir yatirim araci degildir. O yuzden 10 gram altin alip da dakika basi kurunu incelemenize faydayoktur.
    Altını mantıklı bir yatırım olarak görmüyorum ytd.
  • 01-02-2021, 17:20:59
    #15
    wallstreetbets in silver açıklamalarından sonra etoro üzetinden 10x margin le gümüş aldım. bugün %30kâra geçtim. parayı 3-5e katlayıp çıkmayı düşünüyorum. ytd
  • 01-02-2021, 19:43:29
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar bizim paramı hocam ?
    Dolar düştüğünde ekonomi bir nebze hareketleniyor.
    Bu sorunun benim yazdığım yazı ile ne alakası var anlam veremedim.
    Türk Lirasıy’la bizim Türk Lirasını alamıyoruz zaten attığım cevabı dikkatli okusaydınız mizahi amaçla yazılmış olduğunu anlardınız iyi forumlar.