Neye Elimizi Atsak Elimizde Kalıyor - Gram Altın
15
●240
- 01-02-2021, 17:10:11Yılın bu zamanları genelde düşer. yıl ortası yüzünüz gülecektir.
- 01-02-2021, 17:16:42dolar bizim paramı hocam ?AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2021, 17:17:36Bugun al yarin kar et sistemi yok altinda.bikac sene beklemen gerek
- 01-02-2021, 17:18:02Ben de en düşük 490, en yüksek 530 liraya 10 gr almıştım kısa vadeli parayı değerlendireyim diye. 😀😀
- 01-02-2021, 17:19:17Altını mantıklı bir yatırım olarak görmüyorum ytd.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 01-02-2021, 19:43:29Dolar düştüğünde ekonomi bir nebze hareketleniyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sorunun benim yazdığım yazı ile ne alakası var anlam veremedim.
Türk Lirasıyla bizim Türk Lirasını alamıyoruz zaten attığım cevabı dikkatli okusaydınız mizahi amaçla yazılmış olduğunu anlardınız iyi forumlar.
