• 30-01-2021, 22:14:38
    #1
    1.nedeni: sohbet uygulaması istiyor githubta beğenip bana atacakmış ben reskin yapıp apk atacagım tamam dedim,
    neyse birtane yolladı hatalarla dolu o olmadı bir tane daha yolladı onu hallettim yaklaşık 4 saatimi aldı firebase falan ayarladım apk aldım demo kullanıcılar oluşturdum mesajlaştım sorunsuzdu
    beyefendiye dedim apk aldım deneyin isterseniz apkyı attım adam diyor kız arkadaşımla birlikte kullanacagız tamam deneyin siz ben kaynak dosyalarınıda atarım bu arada fiyatta 100 tl anlaşmıştık
    adam apk aldı gitti o gidiş : ) herhalde kız arkadaşınada yolladı apkyı burdan takılalım diyordur firebase yapısı bende aslında bozsam haklıyım

    2.İse Hosting firması yeni alan adı aldım 40 dakika oldu parayı çekeli site aktif yazıyor fakat siteye ulaşılamıyor ticket attım halen bakan yok yazılımcı arkadaşta telefonda bekliyor beni açıldı mı diye burda mağdur ettiim onu kusura bakmasın lütfen . bu hosting firması kanser edecek zaten geçenlerde şikayet açmıştım numaramı nerden buldularsaaaaa direk aradılar beni silin şikayeti mağdurlugunuzu giderelim diye

    3. 3 kuruşa 5 köfteciler bunlar yüzünden zaten inanın r10u bırakacağım o derecede sürekli çalıştıgım insanlar var burda hayatta paranın lafını etmiyorlar bende o yüzden uygun söyler çalışırım ama 3 kuruş verip anahtar teslimi isteyenler var bunlara cevap vermemeye karar verdim

    4. Uygulamalarımı Satışa Koydum numaramı istedi biri verdim.neyse selam sohbetten sonra hocam adworsten uygulamama reklam verdim ama onaylanmıyor sizce nedendir acaba ekran görüntüsü atın bakayım dedim attı video indirme uygulaması facebook yazmış diye ticari isim telif hakkı izin verilmiyor orayı facebook için yap dedim olur tamam iyi günler diyip kapattı bi an şaştım adwors danışma merkezimiyim diye adam beni uygulamalarım için aradı ne için konuştuk
  • 30-01-2021, 22:16:14
    #2
    Birinciye kahkaha attım kusura bakmayın..
  • 30-01-2021, 22:17:49
    #3
    ibrhmolgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birinciye kahkaha attım kusura bakmayın..
    valla bende kahkaha attım arkadaşa anlattım oda güldü
  • 30-01-2021, 22:17:50
    #4
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.nedeni: sohbet uygulaması istiyor githubta beğenip bana atacakmış ben reskin yapıp apk atacagım tamam dedim,
    neyse birtane yolladı hatalarla dolu o olmadı bir tane daha yolladı onu hallettim yaklaşık 4 saatimi aldı firebase falan ayarladım apk aldım demo kullanıcılar oluşturdum mesajlaştım sorunsuzdu
    beyefendiye dedim apk aldım deneyin isterseniz apkyı attım adam diyor kız arkadaşımla birlikte kullanacagız tamam deneyin siz ben kaynak dosyalarınıda atarım bu arada fiyatta 100 tl anlaşmıştık
    adam apk aldı gitti o gidiş : ) herhalde kız arkadaşınada yolladı apkyı burdan takılalım diyordur firebase yapısı bende aslında bozsam haklıyım

    2.İse Hosting firması yeni alan adı aldım 40 dakika oldu parayı çekeli site aktif yazıyor fakat siteye ulaşılamıyor ticket attım halen bakan yok yazılımcı arkadaşta telefonda bekliyor beni açıldı mı diye burda mağdur ettiim onu kusura bakmasın lütfen . bu hosting firması kanser edecek zaten geçenlerde şikayet açmıştım numaramı nerden buldularsaaaaa direk aradılar beni silin şikayeti mağdurlugunuzu giderelim diye

    3. 3 kuruşa 5 köfteciler bunlar yüzünden zaten inanın r10u bırakacağım o derecede sürekli çalıştıgım insanlar var burda hayatta paranın lafını etmiyorlar bende o yüzden uygun söyler çalışırım ama 3 kuruş verip anahtar teslimi isteyenler var bunlara cevap vermemeye karar verdim

    4. Uygulamalarımı Satışa Koydum numaramı istedi biri verdim.neyse selam sohbetten sonra hocam adworsten uygulamama reklam verdim ama onaylanmıyor sizce nedendir acaba ekran görüntüsü atın bakayım dedim attı video indirme uygulaması facebook yazmış diye ticari isim telif hakkı izin verilmiyor orayı facebook için yap dedim olur tamam iyi günler diyip kapattı bi an şaştım adwors danışma merkezimiyim diye adam beni uygulamalarım için aradı ne için konuştuk
    kardeşim ya ne bahtsızlık mesaj attım sana ekle benı skype sohbet ederız biraz
  • 30-01-2021, 22:19:43
    #5
    Espanol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim ya ne bahtsızlık mesaj attım sana ekle benı skype sohbet ederız biraz
    skypede gitti elden hocam şifremi giriyorum yine yanlış diyor valla bıraktım
  • 30-01-2021, 22:21:43
    #6
    1. Kişi whatsapp gizliliğinden korkmuş ki kız arkadaşı ile mesajlaşacağı bir uygulama yaptırtmış resmen. Firebase de gönderilen fotoğraflar depolanıyorsa bir kontrol etsene 😄😄
  • 30-01-2021, 22:22:46
    #7
    Kralintaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Kişi whatsapp gizliliğinden korkmuş ki kız arkadaşı ile mesajlaşacağı bir uygulama yaptırtmış resmen. Firebase de gönderilen fotoğraflar depolanıyorsa bir kontrol etsene 😄😄
    hocam valla hakediyorlar ama işte mahremdir yoksa valla hakediyorlar
  • 30-01-2021, 22:23:14
    #8
    Yardımcı olmak için yazıp, sistemi kaptıranlar da var. Anlaşılan o ki iyi davranmak yaramıyor.
    whatsapp dan verileri alıp, insanları iyi yada kötü davrammamız gerektiğini gösteren bot yapılması gerekiyor
  • 30-01-2021, 22:32:15
    #9
    • bycida
    bycida bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.