1.nedeni: sohbet uygulaması istiyor githubta beğenip bana atacakmış ben reskin yapıp apk atacagım tamam dedim,
neyse birtane yolladı hatalarla dolu o olmadı bir tane daha yolladı onu hallettim yaklaşık 4 saatimi aldı firebase falan ayarladım apk aldım demo kullanıcılar oluşturdum mesajlaştım sorunsuzdu
beyefendiye dedim apk aldım deneyin isterseniz apkyı attım adam diyor kız arkadaşımla birlikte kullanacagız tamam deneyin siz ben kaynak dosyalarınıda atarım bu arada fiyatta 100 tl anlaşmıştık

adam apk aldı gitti o gidiş : ) herhalde kız arkadaşınada yolladı apkyı

burdan takılalım diyordur firebase yapısı bende aslında bozsam haklıyım
2.İse Hosting firması yeni alan adı aldım 40 dakika oldu parayı çekeli site aktif yazıyor fakat siteye ulaşılamıyor ticket attım halen bakan yok yazılımcı arkadaşta telefonda bekliyor beni açıldı mı diye burda mağdur ettiim onu kusura bakmasın lütfen . bu hosting firması kanser edecek zaten geçenlerde şikayet açmıştım numaramı nerden buldularsaaaaa direk aradılar beni silin şikayeti mağdurlugunuzu giderelim diye
3. 3 kuruşa 5 köfteciler bunlar yüzünden zaten inanın r10u bırakacağım o derecede sürekli çalıştıgım insanlar var burda hayatta paranın lafını etmiyorlar bende o yüzden uygun söyler çalışırım ama 3 kuruş verip anahtar teslimi isteyenler var bunlara cevap vermemeye karar verdim
4. Uygulamalarımı Satışa Koydum numaramı istedi biri verdim.neyse selam sohbetten sonra hocam adworsten uygulamama reklam verdim ama onaylanmıyor sizce nedendir acaba ekran görüntüsü atın bakayım dedim attı video indirme uygulaması facebook yazmış diye ticari isim telif hakkı izin verilmiyor orayı facebook için yap dedim olur tamam iyi günler diyip kapattı bi an şaştım adwors danışma merkezimiyim diye adam beni uygulamalarım için aradı ne için konuştuk