• 30-01-2021, 01:04:56
    #1
    R10'da tek akıllı ben miyim diye sorarcasına bir işe yeltendim. Elime, yüzüme bulaştırdım.



    Tamamen sempatik bir hareketle Rokito üyesine tp verdim.

    Kısa bir süre sonra birde ne göreyim...



    Siz siz olun bir daha olmayan ticaret puanı vermeyin.
  • 30-01-2021, 01:06:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Demek ki her konu espiri kaldırmıyor
  • 30-01-2021, 01:07:17
    #3
    Malesef yasak hocam, sadece +10tl ticaret yaptıklarınıza verebilirsiniz
  • 30-01-2021, 01:08:48
    #4
    Yerinde bir uyarı olmuş
  • 30-01-2021, 01:12:58
    #5
    Yaptığınız şeyin izahi yok.. izahi olmayan şeylerin de mizahı olmaz..
  • 30-01-2021, 01:14:17
    #6
    Bunu ben yapacaktım size nasipmiş (:
  • 30-01-2021, 01:24:23
    #7
    Platin üye
    Sebepsizce aklıma geldi https://www.r10.net/profil/36205-fikraz.html
  • 30-01-2021, 01:27:28
    #8
    Nasrettin Hoca, suya gönderdiği çocuğun eline testiyi vermiş ve;

    “–Testiyi kırmadan getir.” diyerek bir de tokat patlatmış.

    Yanındakiler hocaya söylenmişler:

    “–Hocam, çocukcağız testiyi kırmadı ki, tokat atıyorsun! Bu yaptığın doğru bir iş değil!” Hoca istifini bozmadan cevap vermiş:

    “–Doğru söylüyorsunuz; ancak testiyi kırdıktan sonra tokat atmanın ne faydası olur?”