Gereksiz Trade Vermeyelim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gereksiz Trade Vermeyelim
7
●
183
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gereksiz Trade Vermeyelim
30-01-2021, 01:04:56
#1
DoraOtomotiv
R10'da tek akıllı ben miyim diye sorarcasına bir işe yeltendim. Elime, yüzüme bulaştırdım.
Tamamen sempatik bir hareketle Rokito üyesine tp verdim.
Kısa bir süre sonra birde ne göreyim...
Siz siz olun bir daha olmayan ticaret puanı vermeyin.
30-01-2021, 01:06:24
#2
PANDAA
Üyeliği durduruldu
Demek ki her konu espiri kaldırmıyor
30-01-2021, 01:07:17
#3
Pagead
Malesef yasak hocam, sadece +10tl ticaret yaptıklarınıza verebilirsiniz
30-01-2021, 01:08:48
#4
wArznom
Yerinde bir uyarı olmuş
30-01-2021, 01:12:58
#5
Felix
Yaptığınız şeyin izahi yok.. izahi olmayan şeylerin de mizahı olmaz..
30-01-2021, 01:14:17
#6
Misafir
Bunu ben yapacaktım size nasipmiş (:
30-01-2021, 01:24:23
#7
Arinars
Platin üye
Sebepsizce aklıma geldi
https://www.r10.net/profil/36205-fikraz.html
30-01-2021, 01:27:28
#8
Ogu2
Nasrettin Hoca, suya gönderdiği çocuğun eline testiyi vermiş ve;
Testiyi kırmadan getir. diyerek bir de tokat patlatmış.
Yanındakiler hocaya söylenmişler:
Hocam, çocukcağız testiyi kırmadı ki, tokat atıyorsun! Bu yaptığın doğru bir iş değil! Hoca istifini bozmadan cevap vermiş:
Doğru söylüyorsunuz; ancak testiyi kırdıktan sonra tokat atmanın ne faydası olur?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler