R10'da tek akıllı ben miyim diye sorarcasına bir işe yeltendim. Elime, yüzüme bulaştırdım.



Tamamen sempatik bir hareketle Rokito üyesine tp verdim.

Kısa bir süre sonra birde ne göreyim...



Siz siz olun bir daha olmayan ticaret puanı vermeyin.