• 30-01-2021, 00:27:56
    #1
    Bilindiği gibi uygun olmayan konu veya mesajları, mesajı moderatöre bildir özelliği mevcut.
    Önerim ise bildirilen içeriği, yapılan işlem bize bildirim olarak geri gelse nasıl olurdu ?
  • 30-01-2021, 00:29:13
    #2
    "Neden gönderdiğim reporta istediğim gibi bir çözüm bulunmadı?" diye açılacak tartışma konuları olacaktır.
  • 30-01-2021, 00:31:52
    #3
    Administrator
    Bu çok ciddi bir iş yükü altından kalkılması imkansız günde on binlerce report geliyor.
  • 30-01-2021, 00:31:28
    #4
    metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Neden gönderdiğim reporta istediğim gibi bir çözüm bulunmadı?" diye açılacak tartışma konuları olacaktır.
    Doğru hocam.

    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çok ciddi bir iş yükü altından kalkılması imkansız günde on binlerce report geliyor.
    Anladım hocam, cevabınız için teşekkürler
  • 30-01-2021, 00:33:42
    #5
    Bende daha önce açmıştım ama pek ilgi görülmedi
  • 30-01-2021, 00:34:22
    #6
    Belli bir sayıda reportlanan konuya mesaj yazımı kapansa ve konu incelendikten sonra eğer ihlal yoksa açılsa güzel olur. Ya da bi mesaj çok reportlanırsa otomatik silinse ve incelemeye bu şekilde tabi tutulsa. Tabi bu da suistimale açık bir durum.
  • 30-01-2021, 00:35:16
    #7
    Her bildirime işlem yapılmıyor ki, işlem yapılmayan bildirime neden işlem yapılmadı sorguları başlayacak ondan sonra. Zaten moderasyon uygun görülen bildirime gerekli işlemi uyguluyor.