Belli bir sayıda reportlanan konuya mesaj yazımı kapansa ve konu incelendikten sonra eğer ihlal yoksa açılsa güzel olur. Ya da bi mesaj çok reportlanırsa otomatik silinse ve incelemeye bu şekilde tabi tutulsa. Tabi bu da suistimale açık bir durum.