• 29-01-2021, 17:03:09
    #1
    Merhaba dostlar 4-5 aydır dikkatimi çeken bir durum var.
    Türkiye'ye göre sabah saatlerinde hareketlilik görüyorum.

    Ve akşam 21:00 gibi ve gece 2:00 gibi ya full düşüş yaşıyor ya da yükseliyor anlamadım nedenini hangi ülke bu kadar etki yapıyor? Çin mi Amerika mı?

    Not : konu da yatırım tavsiyesi yoktur sadece merak ettiğim için soruyorum
  • 29-01-2021, 17:04:05
    #2
    Hocam trx 30 dk içinde şuan coştu +60 yükseliş gösterdi. Ama dediğiniz gibi gece saatleri daha fazla hareket var
  • 29-01-2021, 17:04:29
    #3
    Bence türkiye ile yurtdışı arasındaki saat farkı insanlar o bahsettiğin saatlerde yeni yeni uyanmış oluyorlar ya da öğle saatlerine denk geliyor.
  • 29-01-2021, 17:05:09
    #4
    Muhtemelen Amerika'dan kaynaklıdır. Çin yine üretim yaptığı için o konu da da nasıl etkiliyor bilmiyorum. Ancak Amerika'da coinlerde Türkiye'den daha çok alım-satım oluyor.
  • 29-01-2021, 17:06:06
    #5
    abd ve çin borsası türkiye saatine göre gece başlıyor
  • 29-01-2021, 17:06:23
    #6
    Eloncum BTC'yi sevmiyor herhal , hesabı çalıp twit mi atsak napsak
  • 29-01-2021, 17:08:11
    #7
    Çinliler uyanıp düşüşü görünce satıyor daha da düşüyor hocam
  • 29-01-2021, 17:11:16
    #8
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çinliler uyanıp düşüşü görünce satıyor daha da düşüyor hocam
    Hocam bir de aklıma şu geldi bitcoin mining makine üretimini Çin yapıyor bitcoin düşerse satış olmaz o yüzden borsayı ayakta tutmak için mi yapıyorlar acaba aklıma bir sürü senaryo geliyor