Merhaba dostlar 4-5 aydır dikkatimi çeken bir durum var.
Türkiye'ye göre sabah saatlerinde hareketlilik görüyorum.
Ve akşam 21:00 gibi ve gece 2:00 gibi ya full düşüş yaşıyor ya da yükseliyor anlamadım nedenini hangi ülke bu kadar etki yapıyor? Çin mi Amerika mı?
Not : konu da yatırım tavsiyesi yoktur sadece merak ettiğim için soruyorum