• 25-01-2021, 14:43:16
    #1
    5.xxx₺ tutarında kripto para alım-satımı yapmak istiyorum. En güvenilir ve en anlık iÅŸlem yapabileceÄŸim aynı zamanda en düşük komisyonu alan site hangisidir? Bilgisi olan arkadaÅŸlarımız yardımcı olurlarsa çok sevinirim
  • 25-01-2021, 14:43:54
    #2
    btc türk kendimde kullanıyorum
  • 25-01-2021, 14:45:44
    #3
    paribu üzerinden binance ye aktarın, binancenin işlem hacmi yüksek orayı kullanabilirsiniz
  • 25-01-2021, 14:51:25
    #4
    binance hocam
  • 25-01-2021, 14:59:02
    #5
    Btcturk.com kullanıyoruz.
  • 25-01-2021, 15:04:25
    #6
    Tostik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paribu üzerinden binance ye aktarın, binancenin işlem hacmi yüksek orayı kullanabilirsiniz
    ne kadar komisyon kesiyor hocam ?
  • 25-01-2021, 16:34:05
    #7
    sercantuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    btc türk kendimde kullanıyorum
    Tostik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paribu üzerinden binance ye aktarın, binancenin işlem hacmi yüksek orayı kullanabilirsiniz
    CevdetErten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    binance hocam
    tuncgulec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Btcturk.com kullanıyoruz.
    Hangi özellikleri için kullandığınızı da belirtirseniz çok sevinirim üstatlar
  • 25-01-2021, 16:36:58
    #8
    Britannia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi özellikleri için kullandığınızı da belirtirseniz çok sevinirim üstatlar
    Btc ürk üzerinde istediğiniz zaman 7/24 paranızı çekebilirizsiniz banka fark etmiyor anında yansıyor hesabınıza bu nedenle ben kendileri ile çalışıyorum
  • 28-01-2021, 11:56:59
    #9
    günmcel komisyon oranlarını sitesinden takip ediniz .
    neden binance, her daim alaıcı müşterisi var . alıcısı olmayan borsada ürünü istediğin fiyattan satışa sun alan olmayınca bi kıymeti olmaz . bir diğeride döviz düşükken yurt dışında aldığım altcoini yurt dışında satıp döviz olarak yurt içine sokmak . tl ile al sat yaparsam sadece kazanan ben olurum , ama al satı yurt dışında yapıp içeri döviz sokarsak dolaylı olarak devlet kazanır herkes kazanır diye düşünüyorum.
    şuan benimde kriptolarım paribu ve sistemkoinde şimdilik, satmaya yakın yurt dışına çıkartıp bozdurup öyle transfer edicem