günmcel komisyon oranlarını sitesinden takip ediniz .
neden binance, her daim alaıcı müşterisi var . alıcısı olmayan borsada ürünü istediğin fiyattan satışa sun alan olmayınca bi kıymeti olmaz . bir diğeride döviz düşükken yurt dışında aldığım altcoini yurt dışında satıp döviz olarak yurt içine sokmak . tl ile al sat yaparsam sadece kazanan ben olurum , ama al satı yurt dışında yapıp içeri döviz sokarsak dolaylı olarak devlet kazanır herkes kazanır diye düşünüyorum.
şuan benimde kriptolarım paribu ve sistemkoinde şimdilik, satmaya yakın yurt dışına çıkartıp bozdurup öyle transfer edicem