• 22-01-2021, 13:25:14
    #1
    Gece onu rüyamda gördüm arkadaşlar. Tam unuttum dedim, kurtuldum dedim... Resmen gördüğüm rüya büyüledi beni tekrar. Sabah kalktığımda, o yorgunluğun verdiği cesaretle takip isteği attım. Şu anda da nasıl böyle bir şey yaptığımı düşünüyorum sabahtan beri. Bir kez daha anladım ki; hayat boyunca tek bir kişiye aşık olurmuş insan, diğerleri avutmak içinmiş. Her neyse, içimi dökmek için açtım bu konuyu arkadaşlar. Bari dua edin de kavuşuruz belki
  • 22-01-2021, 13:26:38
    #2
    ben 5 yıldır görüyorum. ne fayda.
  • 22-01-2021, 13:27:27
    #3
    Aşk mı ? O nerenin köyü.
  • 22-01-2021, 13:27:29
    #4
  • 22-01-2021, 13:28:05
    #5
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    İnsan hayatı boyunca bir kişiye aşık olmaz, saplantılı kalır. Saplantılarınızı aşacak, yeniden aşkı yaşatacak kişiyi bulmanız dileği ile.
  • 22-01-2021, 13:28:52
    #6
    Ben geçmişte yapmadıklarım için, yaşamadıklarım ve söylemediklerim için çok pişmanım. Ne gerekiyorsa yap, söyle ve elinden gelen her şeyi ortaya koy. Pişmanlık yaşama ileride
  • 22-01-2021, 13:29:01
    #7
    Kaç yaşındasın? İnsanın bir unutulmazı olur. Ama insan bir defa aşık olmaz.
  • 22-01-2021, 13:29:09
    #8
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşk mı ? O nerenin köyü.
    Hiç bilme daha iyi hocam.
  • 22-01-2021, 13:29:32
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Çak bi beşlik, platonik aşıklar kulübüne hoş geldin.