Gece onu rüyamda gördüm arkadaşlar. Tam unuttum dedim, kurtuldum dedim... Resmen gördüğüm rüya büyüledi beni tekrar. Sabah kalktığımda, o yorgunluğun verdiği cesaretle takip isteği attım. Şu anda da nasıl böyle bir şey yaptığımı düşünüyorum sabahtan beri. Bir kez daha anladım ki; hayat boyunca tek bir kişiye aşık olurmuş insan, diğerleri avutmak içinmiş. Her neyse, içimi dökmek için açtım bu konuyu arkadaşlar. Bari dua edin de kavuşuruz belki