Shopier Kargo Gönderim Zamlandı!
15
●669
- 24-01-2021, 02:47:56Bu kadar yükselmeleri kötü olmuş zira piyasaya yeni kargo firmaları türedi ve bu fiyatlardan sonra bu sayıların artacağını düşünüyorum zam gelsin tabiki ama birden bire 2 katına yaklaşması kötü fırsatçılık olabilir hazır çoğunluk online alışveriş yaptığı için bu korona sürecini fırsata çevirmiş olabilirlerdigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2022, 07:52:00Dün 20 gram kargo dosya olarak gidecekti 39 TL istediler.
Shopier üzerinden anlaşmalı gönderdim.
Kargolar çok pahalı.