digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargo ücretleri en az %50 zamlandı. Yalnız ortada bir anlaşmalı zam gibi durum var. Tüm kargo şirketleri aynı anda sözleşmiş gibi zam yaptılar. Shopier in fiyatları hala çok uygun. Normalde kendiniz anlaşsanız en az %30-40 daha pahalı fiyat alabilirsiniz.
Bu kadar yükselmeleri kötü olmuş zira piyasaya yeni kargo firmaları türedi ve bu fiyatlardan sonra bu sayıların artacağını düşünüyorum zam gelsin tabiki ama birden bire 2 katına yaklaşması kötü fırsatçılık olabilir hazır çoğunluk online alışveriş yaptığı için bu korona sürecini fırsata çevirmiş olabilirler