• 19-01-2021, 23:40:08
    #1
    Merhaba,

    Bu soğuk günlerde herkesin çevresindeki hayvanlara yardımcı olabilmesi adına fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim.
    Mesela hemen bu gece aşağıdaki gibi bi kurabiye kabına süt,su,ekmek vs. doğrayıp kapımızın önüne koyabiliriz.
    Ben de bugün forumda açılan bi konudan görüp yazanları yaptım ( Konu sahibine teşekkürler )
    Evdeki ahşap kedi evini aşağı indirdim, içine giymediğim bi kaprimi koydum ve 2 farklı yere su,süt-ekmek,kuru mama bıraktım.

    Saat geç olduğundan bu konuyu herkes görmeyebilir. Sizden ricam yarın bi konu da sizin açmanız.
    R10 ailesinin bu daveti geri çevirmeyeceğine eminim.

    Çok teşekkürler
  • 19-01-2021, 23:41:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel bir hareket. Tebrikler
  • 19-01-2021, 23:43:22
    #3
    Bahçemize kedi gelmişti 6 ay önce yavru annesini doğurmuş bakmıyor aldım yuva yaptık bahçeye koydum kafasına göre takiliyo annem yaptığı yemekleri bırakıyor büyümüş maşallah Büyümeye ve bakmaya da devam ediyoruz şimdi yanina bir bücür aldık onada bakmayı planlıyorum hocam
  • 19-01-2021, 23:59:46
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Size çok teşekkür ederim.
    Elimizden geldiğince duyuralım arkafaşlar bu olayı.
    Donarak ölen canlılar var onlar da can
  • 20-01-2021, 00:01:20
    #5
    bu gecede dogalgaz sobasının bacasının üstüne 2 misafirim oturdu soguktan sabaha kadar yakıcam sobayı üşümesinler diye