Merhaba,

Bu soğuk günlerde herkesin çevresindeki hayvanlara yardımcı olabilmesi adına fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim.
Mesela hemen bu gece aşağıdaki gibi bi kurabiye kabına süt,su,ekmek vs. doğrayıp kapımızın önüne koyabiliriz.
Ben de bugün forumda açılan bi konudan görüp yazanları yaptım ( Konu sahibine teşekkürler )
Evdeki ahşap kedi evini aşağı indirdim, içine giymediğim bi kaprimi koydum ve 2 farklı yere su,süt-ekmek,kuru mama bıraktım.

Saat geç olduğundan bu konuyu herkes görmeyebilir. Sizden ricam yarın bi konu da sizin açmanız.
R10 ailesinin bu daveti geri çevirmeyeceğine eminim.

Çok teşekkürler