• 18-01-2021, 13:19:26
    #1
    Selamlar. İnternetten araç vergisini ödeyeceğim fakat 2 taksit halinde gözükürdü normalde yarı yarıya öderdik şimdi giriyorum tek ödeme çıkıyor oda 800 lira. 2 parça ödeme nasıl yapılıyor bilen varmı
  • 18-01-2021, 13:23:16
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    2 taksit olarak görünmesi gerekir nereden yapmaya çalışıyorsunuz ödemeyi?
  • 18-01-2021, 13:23:25
    #3
    Devlet bankalarindan baktinizmi? Oradada aynimi?
  • 18-01-2021, 13:23:38
    #4
    interaktif vergi dairesine gir e devlet üzerinden oradan çıkar 2 taksit şeklinde.