Selamlar. İnternetten araç vergisini ödeyeceğim fakat 2 taksit halinde gözükürdü normalde yarı yarıya öderdik şimdi giriyorum tek ödeme çıkıyor oda 800 lira. 2 parça ödeme nasıl yapılıyor bilen varmı