• 18-01-2021, 01:27:48
    #1
    Merhaba. Arkadaşlar sonunda Malatya şehir merkezine kar taneleri düşmeye başladı

    Şu an dışarı çıktım polis görmez inş
  • 18-01-2021, 01:32:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konu başlığını görünce Malatya olduğunu anladım

    Bende Malatya'dayım.
  • 18-01-2021, 01:35:10
    #3
    Keşke siirt'e de yağsa
  • 18-01-2021, 01:35:29
    #4
    hayırlı olsun hocam

    iki malatyalı da sarı profil fotosu falan kayısıyı bu kadar seviyor musunuz cidden ya
  • 18-01-2021, 01:37:40
    #5
    SeoPron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Arkadaşlar sonunda Malatya şehir merkezine kar taneleri düşmeye başladı

    Şu an dışarı çıktım polis görmez inş
    Elazığdan selamlar burayada uğrasaya
  • 18-01-2021, 01:38:06
    #6
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığını görünce Malatya olduğunu anladım

    Bende Malatya'dayım.


    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke siirt'e de yağsa

    basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hocam

    iki malatyalı da sarı profil fotosu falan kayısıyı bu kadar seviyor musunuz cidden ya
    Platin olduğu için öyle yaptım. Ama kaysiyi sevmeyen Malatyalı olmaz
  • 18-01-2021, 02:05:41
    #7
    Malatya'da 1 yıl yaşadım, muhteşem bir şehir. kar yağdığı zamanı hatırlıyorum baya şaşırmıştım