Konu başlığını görünce Malatya olduğunu anladım
Bende Malatya'dayım.
Keşke siirt'e de yağsa
hayırlı olsun hocam
iki malatyalı da sarı profil fotosu falan kayısıyı bu kadar seviyor musunuz cidden ya
Platin olduğu için öyle yaptım. Ama kaysiyi sevmeyen Malatyalı olmaz