• 16-01-2021, 21:25:05
    #1
    birde toplumdan linç yemek ne kadar etik.
  • 16-01-2021, 21:27:11
    #2
    Her taciz edeni öldürelim o zaman?
  • 16-01-2021, 21:30:17
    #3
    17-19 yaşlarımda düşüncelerim ve sözlerime bakıyorum. %90 ' ı değişti büyüdükçe. Çok ciddi bir oran. Çokta şeapmamak lazım
  • 16-01-2021, 21:30:35
    #4
    Kadir Şeker olayında her ne kadar Kadir kadını savunmak istemişse de, silahsız birine karşı silah kullanarak ölümüne sebep olmak, meşru müdafaa sınırının aşılması anlamına gelir. silahsız birine, herhangi bir silahla girişemezsiniz. Bu ülkenin sokaklarında bıçak taşımayan insanlar görebilmemiz lazım, bıçak taşıyan birine de adaletin ve hukukun hak ettiği gibi davranması lazım.

    Keşke kadir bıçak taşımasaydı, o adamı bıçaklamasaydı ama evire çevire dövseydi. İşte o zaman gerçekten kahraman olacaktı. Şu an ise doğru şeyi, yanlış şekilde yapmış bir suçlu, maalesef.
  • 16-01-2021, 21:32:57
    #5
    süslü cümlelerin bir anlamı yok bazı "insan" sıfatlı varlıkların ve soyunun yok olması gerek
    yorumum konuyla alakasız. ilk yorumu yapan antalyalı arkadaşa da saygılar. annen ablan kız kardeşin taciz edilirse aynı cevabı ver bakalım.
    • Enes65532
    Enes65532 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-01-2021, 21:33:19
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konuda fazla bilgim yok ama aldığı ceza en az 5 yıldan yargılanması lazım. Çünkü, birisinin hayatına son veriyorsun. Zaten kurtardığı kadın uğuşturucu kullanıyormuş boşu boşuna hapis yattı.
  • 16-01-2021, 21:40:28
    #7
    canatasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadir Şeker olayında her ne kadar Kadir kadını savunmak istemişse de, silahsız birine karşı silah kullanarak ölümüne sebep olmak, meşru müdafaa sınırının aşılması anlamına gelir. silahsız birine, herhangi bir silahla girişemezsiniz. Bu ülkenin sokaklarında bıçak taşımayan insanlar görebilmemiz lazım, bıçak taşıyan birine de adaletin ve hukukun hak ettiği gibi davranması lazım.

    Keşke kadir bıçak taşımasaydı, o adamı bıçaklamasaydı ama evire çevire dövseydi. İşte o zaman gerçekten kahraman olacaktı. Şu an ise doğru şeyi, yanlış şekilde yapmış bir suçlu, maalesef.
    Hocam şimdi şöyle düşün o bıçağı yanında taşıyor belki yeni almıştır. Evde bulunsun diye neden hep ön yargılı düşünceler var Türkiye'de hep böyle yolda bir kız kadın dövülsun aynısı bende yaparım
  • 16-01-2021, 21:45:33
    #8
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şimdi şöyle düşün o bıçağı yanında taşıyor belki yeni almıştır. Evde bulunsun diye neden hep ön yargılı düşünceler var Türkiye'de hep böyle yolda bir kız kadın dövülsun aynısı bende yaparım
    O zaman sen de yargılanır sen de hapise girersin kardeşim ne diyeyim. Bak hukukta "meşru müdafaa" denen bir şey var. Kadir bıçak kullanmasaydı, kadına şiddeti engellemek için adamı dövüp hastanelik etseydi, ceza almayacaktı. Ama bıçak kullandı, öldürdü ve ceza aldı.

    Hukuk herkes için, her şartta geçerli. İnsanlar boşuna HAK, HUKUK, ADALET diye bağırmıyorlar. Taciz durumu gördüğünde, tacizcinin hayatını alma hakkını hiçbir yasa sana vermiyor. Onun cezasını kesecek olan sen değilsin, bu ülkenin mahkemeleri. Yasanın sana verdiği hak, tacizcinin eylemini engelleyip, onu kolluk kuvvetlerine teslim etmek. Bunun ötesi senin de suç işlemen anlamına geliyor.

    Yaşın kaç bilmiyorum, ama bu anlattıklarıma göre davranmanı öneririm. Geçmişinde mahkeme, nezaret vs. görmüş, 31 yaşında bir adamdan sana hayat tavsiyesi.
  • 16-01-2021, 21:53:14
    #9
    Serbest bırakılması çeşitli daha büyük sorunları beraberinde getirecektir. Örneğin en kötü ihtimal biri gider sevmediği ya da husumetli olduğu adamı öldürür, karısını dövüyordu ya da sevgilisini öldürecekti şeklinde savunma yapabilir.

    Serbest bırakılmasın demiyorum ama kamera görüntüsü yok bişi yok kurtardığım dediği kadın 3-4 ay sonra başka birisiyle arabasında uyuşturucu varken yakalanmış. Karşı tarafın ailesinin ciddi iddiaları var, bunlar çok iyi araştırılmalı...