Kadir Şeker olayında her ne kadar Kadir kadını savunmak istemişse de, silahsız birine karşı silah kullanarak ölümüne sebep olmak, meşru müdafaa sınırının aşılması anlamına gelir. silahsız birine, herhangi bir silahla girişemezsiniz. Bu ülkenin sokaklarında bıçak taşımayan insanlar görebilmemiz lazım, bıçak taşıyan birine de adaletin ve hukukun hak ettiği gibi davranması lazım.

Keşke kadir bıçak taşımasaydı, o adamı bıçaklamasaydı ama evire çevire dövseydi. İşte o zaman gerçekten kahraman olacaktı. Şu an ise doğru şeyi, yanlış şekilde yapmış bir suçlu, maalesef.