Merhaba ücretsiz script kategorisi bölümü ile ücretsiz script istek bölümü ayrılması gerekmezmi nedeni scriptler bi kategori de istekler ayrı bi katagori de olsa daha kullanışlı olmazmı?
Bazı hocalarım sanki scripti paylaşmış gibi başlık koyuyorlar ama gel gör ki istek içinmiş ondan sonra hayal kırıklığı,
@Coşkun Çetin;
2 kategoriye ayrılması gerekmezmi?
3
●48
- 16-01-2021, 16:59:32
- 16-01-2021, 17:03:41Yine istek isteyen var aynı yaniVohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2021, 17:14:24Yanlış kategori kullanımlarını sağ üstteki moderatöre bildir butonu ile bildirebilirsiniz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle