• 16-01-2021, 14:53:16
    #55
    afili_filinta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O ışıkta kör olursun, ortam aydınlatmasını tekrar yaparsan daha iyi olur. Fotoğrafa baktıkça benim gözüm kamaşıyor
    hocam hiç rahatsız etmiyor
  • 16-01-2021, 14:54:15
    #56
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş hocam masanız bana ufak geldi kullanım açısından. Koltuk çok güzel hayırlı olsun
    Çok teşekkür ederim hocam masa büyük aslında 170 cm kasayı alta aldığımda çok iyi olucak

    SeoPron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklamın İyisi Kötüsü Olmaz

    Nasıl yakaladın hocam
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    duvardaki Led mi artık mastekili adamın linkini alabilirmiyim bende almak istiyorum
    Hocam Pm atın numara ileteyim

    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ortam çok güzel elinize kolunuza sağlık ancak yanlış anlamazsanız bir kaç önerim var.

    -Kablolar altta kötü gözüküyor, masaya biraz daha yakın yaparsanız daha güzel gözükür.
    -Kasanın içine RGB bir parça takarsanız daha şık gözükür, böyle eski kasalar gibi duruyor
    Hocam yorumunuz için teşekkürler kasayı değiştiricem evet sırada Rgb li kasa var kalolalara bi çözüm bulamadım hocam maklesef

    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun kasayı aşağıya alın daha güzel bir görüntü oluşur.
    Hocam alta alıcam fakat alt kısma bir parça beklıyorum kasayı koymak için yorumunuz için teşekkür ederim

    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende geçen aylarda Callite RR modelini aldım 1500₺ ye Hepsiburada dan.Dün mekanizmasında sorun çıktı bakalım garanti ne kadar iyi işliyor .
    Hocam merak ettim bende şimdi garanti sonuçlandığında yazaiblir misiniz

    tekcizgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür durumlarda hafifi le masa da tercih edilmeli malum uzun süre masa başındasınız mous kullanırken bilekler ağrır L masa olursa kolunuzu masa üzerine yaslarsınız ve ayrıca kablo toplayıcı kanallardan alın masa etrafına led döşeyin daha renkli ve iç açıcı olacaktır koltuk güzel hayırlı olsun güzel günlerde kullanın.
    Yorumunuz için teşekkürler hocam koltukğun kol koyma kısmı kalkıyor hocam ayarlanabiliyor kol koyma konusunda sorun yok Kablo toplayıcı iti olur evet Led kısmına gelirsek hocam tabela aşırı aydınlatıyor ışık açmıyorum artık direk tabela açıyorum

    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası masa çok küçük geldi gözüme. Tabela da çok göz yorar gibi. Işığı daha loş olsa yada rgb olsa daha güzel durur. Bu arada klavyeniz nedir?
    Yorumunuz için teşekkür ederim Tabela göz yormuyor hocam bilemiyorum kişiden kişiye değişir ama çok güzel aydınlatıyor. Klavye Rampage r74
  • 16-01-2021, 16:19:07
    #57
    tıpa tıp aynı bilgisayar kasası,ekran kartı,powersupply bende'de var hocam hayırlı olsun
  • 16-01-2021, 16:28:34
    #58
    MrPrincex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tıpa tıp aynı bilgisayar kasası,ekran kartı,powersupply bende'de var hocam hayırlı olsun
    Sağolun hocam teşekkür ederim yorumun için
  • 16-01-2021, 18:36:59
    #59
    xdrive niye almadınız hocam
  • 16-01-2021, 19:29:34
    #60
    hocem duvardaki led taplo gibi bende nasıl yaptırabilirim
  • 16-01-2021, 22:33:40
    #61
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xdrive niye almadınız hocam
    Hocam x Drive bu özelliklere göre 2k dan aşşağı değildi :/
  • 16-01-2021, 22:34:19
    #62
    Angaraliaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam x Drive bu özelliklere göre 2k dan aşşağı değildi :/
    salih841 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocem duvardaki led taplo gibi bende nasıl yaptırabilirim
    özelden yazın hocam yardımcı olayım
  • 17-01-2021, 01:59:37
    #63
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Hayırlı olsun, led için bende link alabilir miyim?