• 16-01-2021, 10:31:13
    #46
    Angaraliaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar 1 ay öncesine kadar hangi koltuğu alayım diye konuş açmıştım


    https://www.r10.net/sorum-var/261328...c-koltugu.html


    Arkadaşlar Pm yoluyla rahatmı diye sordular hem onlara cevap vermek açısından hemde yeni çalışma ortamımı göstermek için bu konuyu açıyorum


    Öncelikle koltuğun böyle rahat olucağını hiç zattetmiyordum yaklaşık 10 saate kadar pc'de oturuyorum ve 0 ağrı rahatsızlık var diyebilirim.


    Çalışma Masam



    Koltuk Callite Titan Modeli Trendyolda indirime girmişti 1.590 tl ye aldım
    Bende geçen aylarda Callite RR modelini aldım 1500₺ ye Hepsiburada dan.Dün mekanizmasında sorun çıktı bakalım garanti ne kadar iyi işliyor .
  • 16-01-2021, 11:28:13
    #47
    duvardaki Led mi artık mastekili adamın linkini alabilirmiyim bende almak istiyorum
  • 16-01-2021, 11:37:01
    #48
    Hocam ortam çok güzel elinize kolunuza sağlık ancak yanlış anlamazsanız bir kaç önerim var.

    -Kablolar altta kötü gözüküyor, masaya biraz daha yakın yaparsanız daha güzel gözükür.
    -Kasanın içine RGB bir parça takarsanız daha şık gözükür, böyle eski kasalar gibi duruyor
  • 16-01-2021, 12:15:54
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun kasayı aşağıya alın daha güzel bir görüntü oluşur.
  • 16-01-2021, 12:50:20
    #50
    Koltuk enfes rahat hocam uyur insan orda.
  • 16-01-2021, 12:58:07
    #51
    Bu tür durumlarda hafifi le masa da tercih edilmeli malum uzun süre masa başındasınız mous kullanırken bilekler ağrır L masa olursa kolunuzu masa üzerine yaslarsınız ve ayrıca kablo toplayıcı kanallardan alın masa etrafına led döşeyin daha renkli ve iç açıcı olacaktır koltuk güzel hayırlı olsun güzel günlerde kullanın.
  • 16-01-2021, 13:15:58
    #52
    Açıkçası masa çok küçük geldi gözüme. Tabela da çok göz yorar gibi. Işığı daha loş olsa yada rgb olsa daha güzel durur. Bu arada klavyeniz nedir?
  • 16-01-2021, 13:17:57
    #53
    Reklamın İyisi Kötüsü Olmaz
  • 16-01-2021, 13:18:07
    #54
    masanız bana biraz kücük geldi açıkcası sonucda 2 monitör kullanıyorsunuz ve klavye maus icin gerek alanın fazla olması lazım malum bide pc basında bişiler atıştırmak icin idealdir masa büyüklügü bu yüzden kücük geldi ama koltugunuz çok hoş iyi günlerde kullanın