• 15-01-2021, 22:07:21
    #19
    By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, bizede nasip olur mu acaba
    Teşekkür ederim hocam inşallah daha iyisi sizin olur dediğim gibi para kazanıyorsanız çalışma ortamınızı o kadar değiştirin en iyisini yapın şuan x2 katı daha çok çalışıyorum ve keyif alarak çalışıyorum
  • 15-01-2021, 22:08:34
    #20
    Güle güle kullanın hocam, konuya aldığınız fiyatı eklemeniz daha iyi olurdu. Ve mouse padin masası var resmen 😂
  • 15-01-2021, 22:08:53
    #21
    AlkisYakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinkisi gene küçük bardak hocam kavanozda içen abimiz vardı
    Hayırlı olsun bu arada.
    Aslında pek küçükte sayılmaz visky bardağı hocam
  • 15-01-2021, 22:09:33
    #22
    Masa link var mı hocam?
  • 15-01-2021, 22:09:58
    #23
    lastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güle güle kullanın hocam, konuya aldığınız fiyatı eklemeniz daha iyi olurdu. Ve mouse padin masası var resmen 😂
    Hocam 1.590 tl ye aldım indirimde trendyoldan şuan pahalanmış fiyatı teşekkür ederim yorumunuz için Mause pad şart
  • 15-01-2021, 22:09:59
    #24
    Angaraliaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında pek küçükte sayılmaz visky bardağı hocam
    Aklıma ilk viski içiyorsunuz geldi fakat yanlış anlaşılmamak için çay demiştim hocam
  • 15-01-2021, 22:10:03
    #25
    Angaraliaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam inşallah daha iyisi sizin olur dediğim gibi para kazanıyorsanız çalışma ortamınızı o kadar değiştirin en iyisini yapın şuan x2 katı daha çok çalışıyorum ve keyif alarak çalışıyorum
    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim hocam Katılıyorum size ortam ne kadar iyi olursa istek o kadar artacağını inananlardanım
  • 15-01-2021, 22:10:14
    #26
    Hocam koltuk ortam guzel ama su kasayi degistirip bi rgb alin 😀
  • 15-01-2021, 22:11:43
    #27
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de şoktan almıştım koltuğu rampage ama memnun değilim bundan. Hayırlı olsun.
    Çok araştırdım hocam Rampage'den hep uzak durdum işin açıkcası X-drive ve Callite arasında kararsız kaldım Calitte bi tık daha iyi geldi bu markayı aldım