Umarım forumdaki insanlar toplumun genelini yansıtmıyordur. Sorsan hepsi bilim sevdalısıdır. Misal şimdi birisi kalkıp 'Şengör .... gibi bir adam' dese kıyameti koparırlar. O şöyle laik, şöyle bilgili, şöyle ilerici hoca falan. Ama yine bu zatlar gelir aşının zararlarını, ilaçların zararlarını bilimsel hiçbir kanıt sunmadan savunurlar. Bıktım bu ikiyüzlü kişilerden. Samimiyetsizlik tavan yapmış...
Not: Ben bu hastalıklarla ilgili bazı komplo teorilerine inanıyorum. Lakin bunların delili yok. O vakit sağlıkçılar ne diyorsa ona uymak şarttır. Ruhsat onlardadır. Ben ki bazılarına göre hiç çağdaş olmayan bir insan olarak böyle düşünürken, sizin gibi ileri zekalı, çağdaş, fen bilimlerine tapma derecesinde bağlı insanlar nasıl oluyor da bilime inanmıyor, güvenmiyor hayret. Devir mi değişti, materyalizmin şanı mı azaldı yoksa sıkıcı mı gelmeye başladı?