• 14-01-2021, 23:10:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar 2 aydır evimde internet 5-10 mb arası en fazla 20 mb oluyor şuan sabah 18.00 dan belli 3*6 mb arası gidip gelyor bugun arıza ekipten geldiler.
    -7 felan gösteriyordu sinyal onları düzelttiler. direk modeme gelen kablo çektiler. ve gittiler.
    yine aynı seviyelerde mb hızım bu neyden kaynaklı olabilir. internet yok denecek kadar az video izlenmiyor aylık 73 Lira ödüyorum hem televizyon hem internet.

  • 14-01-2021, 23:15:36
    #2
    Hocam superonlıne kullanıyorum ınanır mısınız hız bundan daha düşük fakat oyunda(valorant) pingim 20lerde dolasıyor vıdeoları 1080p60fps izleyebiliyorum 70 tl ödüyorum kaliteli hizmet.
  • 14-01-2021, 23:23:40
    #3
    79 TL 100 mb hat var temiz


  • 14-01-2021, 23:30:07
    #4
    @unrecognizable; imkansız bundan daha düşük olsa r10 a giremezsiniz
  • 14-01-2021, 23:32:24
    #5
    Misafir; daha düşük değilmiş hocam bir tık yuksekmıs
  • 14-01-2021, 23:33:24
    #6
    @sefagoksoy; maşallah hocam ben 15 mb görünce seviniyorum ne yapacagımı şaşırdım şuanda 100 mb yükseltsem diyorum yine bunlar düzgün hizmet vermiyecek eminim
  • 14-01-2021, 23:41:21
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @sefagoksoy; maşallah hocam ben 15 mb görünce seviniyorum ne yapacagımı şaşırdım şuanda 100 mb yükseltsem diyorum yine bunlar düzgün hizmet vermiyecek eminim
    Daha arkada ip tv falan açık ben çok memnunum inş çözülür senin sorunun