Merhaba arkadaşlar 2 aydır evimde internet 5-10 mb arası en fazla 20 mb oluyor şuan sabah 18.00 dan belli 3*6 mb arası gidip gelyor bugun arıza ekipten geldiler.
-7 felan gösteriyordu sinyal onları düzelttiler. direk modeme gelen kablo çektiler. ve gittiler.
yine aynı seviyelerde mb hızım bu neyden kaynaklı olabilir. internet yok denecek kadar az video izlenmiyor aylık 73 Lira ödüyorum hem televizyon hem internet.